mandag 23. november 2009

til meg selv

2 kommentarer:

Vikkan sa...

Å herregud, så deilig å høre ifra deg! Jeg gleder meg sånn over å se at du ønsker å skrive igjen, jeg kan ikke vente med å få lese en liten del av livet, hverdagen og tankene dine igjen. Jeg ser du har sluttet på litt medisiner, det høres bra ut, medisiner er ikke alltid så fantastisk som de skal ha det til! Jeg har vel egentlig bare trappet opp på medisiner, men det er noen måneder siden nå og det er kanskje lagt planer om å trappe ned/kutte ut noen av dem nå etter hvert.

Ville bare si at jeg er kjempe glad for at du vil dele noen ord med meg, kjempe koselig at du tar kontakt!

Jeg er forresten på en akutt institusjon nå, jeg flytter neste uke på en annen instutisjon. Gleder meg kjempe masse til det, samtidig som jeg gruer meg fordi jeg har aldri trivdes så godt noen sted som på den institusjonen jeg er på nå. Men det er jo ikke meningen folk skal bo der så lenge så endelig etter en måned er jeg klar for å starte et nytt kapittel.

Håper du har det bra!

En MILLION klemmer, Vikkan.

smokebleu sa...

Hei kjære Vikkan!

Jeg har tenkt på deg ofte og mer! Men slitt med å lese siste tiden, men jeg har lest igjennom bloggen din nå. Jeg har også begynt å lese en bok igjen, konsentrasjonen min er litt bedre; fremgang:) Jeg prøver å slutte på medisiner, ønsker å la hodet mitt få en sjanse til å regulere seg selv. Men det er helt jævli vanskelig for å si det rett ut!

Nye kapitteler er alltid bra Vikkan! Skulle så gjerne ønske du fikk deg et trygt hjem snart! Det er så fryktelig viktig å ha en plass man kan føle seg helt trygg! En base, og slippe flyttemaset. Jeg håper du finner dette en dag. Jeg fant det ikke selv før jeg var 24! Enda er jeg ikke helt trygg her jeg bor men håper at det kommer med tiden. Uansett, ikke gi opp! Vet det må være fryktelig slitsomt å bytte "hjem" hele tiden.

Det har vært snakk om at jeg må legge meg inn også, men vi skal se det litt ann. Jeg har jo en katt og nekter (!) og være borte i fra han. Jeg prøver først å få hjelp hjem til meg.

Tenker på deg og leser bloggen din igjen! Jeg vet ikke hvor lenge jeg skal blogge men blir her til litt nærmere sommeren.. jeg vil uansett holde kontakten med deg, på e-post og via din blogg:) Enn så lenge så er jeg her inne og øser ut tankekaos .

Klem til deg! :)