tirsdag 29. juli 2008

Pressure Pressure Pressure


Jeg har nettopp våknet, klokken er 14.35. Jeg kunne gitt alt for at det regnet like mye nå, som det gjorde i natt. Jeg var våken stort sett hele natten. Jeg sov litt, våknet og rullet fram og tilbake, urolig i kroppen. Sovnet igjen. Mareritt, nattesvette, varmt. 

Jeg titter på en sort hvit film på sverige 1. Drikker litt isvann med sitron.  Jeg er livredd jeg ikke orker å leve mer. Jeg prøver alt jeg kan for å ikke gi opp. Jeg blir så sint når jeg kjenner hvor svak jeg er. Kjenner lysten til å bare kaste meg ut av vinduet i blokken jeg bor i. Jeg forstår ikke hvorfor, jeg ikke kan fungere som et normalt menneske. Jeg har klart meg ok i et år nå, til denne sommeren begynte, så har alt gått nedover igjen. En evig berg og dalbane i slow motion. Humøret allikevel aldri på topp. 

Frokosten min om dagen består av en saftis, juice, kaffe og tabletter.  
Tankene mine tar livet av meg snart. Jeg er sykemeldt. Jobben henger i en tynn tråd. Skal jeg orke å fortsette? Leger/ alt av hjelpeapperat er fortsatt på ferie. Forbanna sykdomfølelse i hele kroppen min. Spørsmål, redsler og ingen svar. 

Ingen kommentarer: