lørdag 3. juli 2010

smerten...

...tar livet mitt! jeg gråter hver eneste dag. flere ganger til dagen. hysteriske gråteanfall. som skremmer meg. jeg klarer ikke mer....

men jeg går til sengs. alene. forbereder meg på ny dag i morgen. som en soldat. min krig foregår innvendig. 
der er flyalarmene, drapene, hetsen, sår, arr, smerte.  

jeg ønsker å stikke en kniv dypt inn i magen min. og sakte blø ut... bort... forsvinne... drepe alt sammen. 
jeg gjør det ikke, og lurer på om jeg liker dette tortur livet siden jeg ikke gjør slutt på det.

 hva kan redde meg? meg selv? men hvor er jeg? jeg er forgiftet. 

2 kommentarer:

Silje sa...

jeg føler med deg for jeg går igjennom det samme. og en dag vil krigen ta slutt. det håper ihvertfall jeg. hang in there!

smokebleu sa...

hei silje.. jeg prøver å holde ut, men begynner å bli sliten nå. å kjempe i 10 år mot denne dritten tar på. og det blir bare værre og værre for meg...

håper det går fremover med deg? vet så alt for godt hvordan det er å stå stille. kunne gitt alt for at ingen andre skulle oppleve dette. håper inderlig at du skal komme seirende ut av denne kampen:)