søndag 25. juli 2010

sommeren 2010

hvor mye smerte skal et menneske kunne klare?jeg hadde et håp for denne sommeren, jeg trodde den ville snu en del i livet mitt til det bedre. sommeren har vist seg å bli 90 % vond. som alt annet i livet mitt. jeg har ikke mye håp for fremtiden, livet mitt, eller noe som helst. jeg har bare smerte og sorg.  jeg møter uflaks og vonde hendelser rundt hver eneste sving. jeg er rett og slett dritt lei av all motgang. dritt lei av livet og dritt lei av å skulle kjempe. dødsønskene blir sterkere og sterkere. jada jada, jeg hører dere, svarer jeg tankene mine som skriker ta livet ditt . jeg bare orker rett og slett ikke ta livet mitt, det virker for vanskelig det og. i hvert fall i dag. jeg vil bare ligge her helt stille å råtne bort og sulte. men idiot som jeg er får jeg i meg 3 knekkebrød daglig og vann, så da lever jeg vel en stund til. 

6 kommentarer:

Vikkan sa...

Huff, smoke bleu!
Jeg skulle sånn ønske jeg kunne møte deg og være med deg. Prate og drikke kaffe! Jeg kjenner meg sånn igjen og det er skremmende å lese hvor utrolig vondt du har det hele veien. Det er gått to år siden jeg har startet å lese bloggen din og det har vært oppturer og nedturer. For å være helt ærlig er jeg dritt lei motgang jeg også, men jeg prøver fortsatt å tro at det er lys i enden av tunnelen for ALLE!
Hold ut! Vikkan.

Anonym sa...

Hvordan går det med deg nå? Savner å høre fra deg. Jeg tenker på deg:)

Anonym sa...

Hei:) Hvordan står det til med deg? Savner å høre fra deg. Tenker på deg og det du går igjennom! Varme klemmer fra meg:)

Vikkan sa...

Huff, jenten min! Jeg vet jeg ikke har skrevet til deg på lenge og jeg håper for all del at det går bra med deg! Håper du gir en liten lyd ifra deg snart, jeg savner å lese ordene dine, følelsene dine. Husk at vi er folk som bryr oss om deg, jeg er bare en "blogger" men gjennom snart to år har jeg lest bloggen din og jeg føler jeg kjenner en side av deg.

Jeg bryr meg om deg vet du!

Klem, Vikkan.

CH sa...

Håper du kommer tilbake å skriver noe snart... Håper du har det greit <3

smokebleu sa...

Hei alle! Beklager jeg ikke har svart på kommentarene deres før nå. Jeg har hatt det vanskelig med å lese/skrive/ finne ut hva jeg skal gjøre med bloggen min og ikke minst finne ut hva jeg skal gjøre med meg selv i det siste...

Anonym! :) Takk for kommentarene:) Håper det går bra med deg? At du har hatt en fin sommer/ høst? Sender deg varme klemmer tilbake:)

Vikkan! :) Jeg bryr meg masse om deg også! Har tenkt på deg i sommer, rart det der, selv om vi kjenner hverandre igjennom bloggen så har jeg blitt glad i deg. Jeg har enda ikke oppdatert meg på bloggen din, noe jeg skal men jeg håper så at din sommer har vært lysere enn deler av min... gode klemmer

Theres! :) Takk for at tenker på meg! Håper det går bra med deg vennen. God klem.