tirsdag 22. mars 2011

Just put your paws up 'Cause you were born this way, baby'

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Kjempe fin bloggg =) første gang jeg har gått inn på den. Leste i et gammelt (mag) blad fra 2009 og så blogg adr. Så da stakk jeg innom, håper du er blitt bedre enn det du var da ;) vil du ha en annen blogg som du kanskje vil lese da kan du sikkert prøve min: http://www.foreveryoung1.blogg.no
Håper du vil kose deg og bli bedre!

Good luck! ;)

smokebleu sa...

hei anonym. tusen takk for kommentar og besøk her inne:) jeg har hatt en del fremgang siden intervjuet sto på trykk i bladet mag, men jeg sliter dessverre fremdeles. Denne bloggen handler jo mye om sykdom og det kan bli litt mørkt her inne så takk for at du allikevel finner bloggen fin:) Nå er det jo vår (og det er deilig) så jeg skal kose meg alt jeg klarer hehe.

håper du får en fin vår/sommer du også:)