søndag 22. mars 2009

17 timers søvn

Denne helgen tilbringer jeg ute på mitt elskede landsted. Jeg har også truffet en  barndomsvenninne for vin og prat her ute. Det var kjempe hyggelig å se henne igjen. Vi satt på en bar/kafe til langt på natt og skravlet om alt og ingen ting.  Jeg sov 17 timer i strekk når jeg var vel tilbake på gården. En sliten kropp + frisk landeluft gjør tydeligvis underverker for søvnen min. 

I dag har jeg puslet med små ting som må gjøres her ute. Jeg har også slappet av med boken jeg leser i. Middagsrestene kastet jeg på jordet, til rådyrene som kommer på nattebesøk. Ute er det en vakker solnedgang og lett regn. Jeg tror jeg skal lage meg litt te og ta fram boken min igjen. 

På tirsdag og onsdag venter nye legetimer. Jeg har hatt litt å fordøye etter forrige time. Jeg tror jeg endelig har et stående tilbud om å få psykolog. Jeg vil få et endelig svar nå etter neste time. Jeg tror også jeg ser målstreken med NAV og utbetaling av sykepenger. Med andre ord; Gode nyheter. Allikevel er jeg anspent i kroppen. Jeg tør ikke hoppe i været av glede før jeg fysisk ser at jeg er i mål. Delmål blir vel mer riktig å skrive. Eller egentlig kan jeg vel skrive at delmålet blir en ny startstrek. Men får jeg begynne i terapi er jeg plutselig på vei et sted, istedet for å krabbe rundt i sirkel. 


picture ffffound

Ingen kommentarer: