torsdag 5. mars 2009

Going nuts!

Fysisk Smerte. Fortvilelse og mer Angst.
Jeg lusker rundt som en svak skygge av meg selv.

Det virker som Helse-Norge er fornøyd så lenge jeg befinner meg i en zombie lignende tilstand. Månedtlige besøk på en DPS poliklinikk der jeg nærmest stempler for 'fortsatt i livet' og tar med meg en ny sykemelding å går. 

På 3 dager har jeg nå vært hos 3 ulike leger av ulike årsaker. Fysiske og psykiske plager. Jeg endte opp med et par ibux og en flunk ny sykemelding. Og nye timer. Og mer frustrasjon. Men, har man slitt i mange år med de samme plagene tror jeg enhver person hadde reagert tilslutt. 

Jeg har opparbeidet en smerteterskel så høy at jeg trodde en gang i tiden jeg tålte alt. 
Ha ha ha! Those silly days! Jeg er så lei av å snakke med leger og be om hjelp at tungen min kjennes ut som et sandpapir.

På tide å prøve å få meg litt sårt etterlengtet søvn. Jeg hadde allerede lagt meg, men måtte opp å øse ut litt frustrasjon her inne i bloggverden. Bort frustrasjon! Be gone! 

(sa hun så modig og tasset tilbake til sengen)


picture by andre jordan







1 kommentar:

Niele sa...

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få hjelp.. få de til å forstå..
Hater leger.. De jeg har vært hos i alle fall.. " ja så du er lei deg ja.. " Eh.. vel kanskje litt mer enn det siden jeg er her hos deg??? Teit!! vel håper du føler deg bedre snart:) <3