søndag 1. mars 2009

were does strenght come from?



2 kommentarer:

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Hvor finner du fram til alle de fine bildene du har på siden? Er så mange jeg liker veldig godt.
Håper det går litt bedre med deg.. Hvordan går det i jakten på psykolog?
<3

smokebleu sa...

Hei! Jeg elsker å se på bilder på ffffound.com eller eks. flickr.com. eller rett å slett google etter temaer/følelser. Bruker kanskje litt for mye tid på det av og til: )

Jeg prøver å finne på litt småting å pusle med om dagen, men dagene blir litt lange og MYE frustrasjon over saker som jeg øser ut her inne.

Enda ingen tilbud om terapi/ fast psykolog. Men men, nå går det mot sommer. Snart må vel et eller annet skje:)

Så tipset ditt om Livslyst av Anbjørg Sæthre Håtun, den skal jeg få lest:)

Klem til deg