tirsdag 26. mai 2009

skjulte kraftreserver. har jeg det?

Det er en stund siden jeg har skrevet nå. Livet har glidd avgårde uten at jeg helt har registrert noe som helst. 
Jeg føler jeg befinner meg i en 'våken koma'. Kan man skrive det? Jeg vet ikke hvordan jeg kan beskrive formen min fortiden. Jeg har det så vondt.  Jeg har ligget mye til sengs, og de få turene jeg har beveget meg ut av leiligheten har vært en kamp. 

Jeg har rett og slett kollapset. Mentalt, fysisk, hele pakka. 

Jeg står på startstreken av sommeren, og jeg aner ikke hva sommeren vil bringe. Allerede før sommeren begynner ,regner det dårlige nyheter rundt meg. 

Det er ca. et år siden jeg begynte å føre dagbok online via denne bloggen. 
 Fra jeg igjen kastet meg inn i kampen for å få hjelp (i fjor ) gikk det et år før jeg fikk et tilbud. Jeg går endelig i midlertidig terapi. Jeg kan ikke gi opp nå!  Kroppen min må ikke gi opp!

Jeg får prøve å kaste meg ut i livet igjen. 

Jeg har vært borte fra bloggen en stund, så ser jeg at noen har lurt på hvor jeg har blitt av. 
Dere varmer dere:) 

 








2 kommentarer:

Stine sa...

Å, men nå var det godt å høre fra deg! Stå på! Dette klarer DU.

smokebleu sa...

takk kjære stine:) du fikk et smil på munnen min:)

jeg prøver stable meg opp på bena igjen.