lørdag 30. mai 2009

to visne roser II

Det gjør vondt å puste... jeg lukker øynene og ansiktet gjør vondt. kroppen min gjør vondt. 
jeg forstår ikke at kjæresten min kan behandle meg slik han gjør. som om jeg var ingenting, som om jeg var søppel. jeg gråter så hardt. jeg har grått i 13 dager nå. og hva gjør han? ingenting. han veklser mellom 'sinne' og 'late som alt er bra' - så raskt jeg blir svimmel.

jeg har bare elsket han!
gud, jeg er så patetisk! 

hvorfor lot jeg han komme inn på meg? når han sårer meg slik han gjør nå? dette tar virkelig livet av meg. 
hvordan kan noen først såre en person, så la personen være lei seg i så lang tid og bare ignorere det? jeg forstår det virkelig ikke.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HATER han for d vennen..du fortjener såååå mye bedre.du fortjener den BESTE av den BESTE gutt..som aldri ville vært sånn her mot deg..

stoooor klem din beste venninde:)

Vikkan sa...

Jeg leste det første innlegget ditt på bloggen, bare for å kjenne igjen hvor godt det var da jeg fant min kjelevenn, om jeg kan kalle det det. Jeg føler jeg har så forferdelig mye til felles med deg, og det gjør vondt å se at du har det på samme måte nå som du hadde det for snart et år siden. Hadde jeg kunne fått oppfyllt et ønske her i verden hadde det vært å få deg frisk. Takk for at du hilste på meg smoke bleu. Jeg kan helt ærlig si at det varmet rundt hjertet mitt! Synes det er flott at du skriver igjen, og det er ikke sagt på en likgyldig måte, jeg mener det. Jeg savner deg alltid når du ikke skriver, tenker på deg! Håper det går bra nå utover juni, jeg kommer nok til å være borte en stund, og ville bare skrive en spesiell hilsen til deg.

Du klarer deg, husk det!

Uendelig mange varme tanker fra Vikkan.

smokebleu sa...

hei anonymen:) takk for du tok meg med på badetur i sjøen i dag. du er best:) også blir jeg så glad at du bare vil meg godt:) også er du så søt:)

jeg kommer alltid til å elske han jeg, jeg vil ikke ha noen andre, men jeg klarer ikke mer smerte.. vi klarer jo ikke kommunisere. han forstår meg ikke. jeg forstår ikke han. så sitter vi der og elsker hverandre og har det vondt. eller han har det vondt, så får jeg det vondt fordi han har det vondt.
jeg da tenker på dette til jeg blir blå jeg.

jeg skal prøve å ikke prate formye følelseprat med deg:) takk for at du er du. klem

hei kjære vikkan! jeg ble helt rørt når jeg leste dette innlegget ditt. det betydde enormt mye. jeg satt å gråt litt triste tårer når jeg leste det, så ble de til gledestårer med engang. jeg håper sånn at du vil få det bedre etterhvert og snart..

vi gir hverandre styrke! vi får skrive til vi blir blå. jeg gleder meg til innleggene våre blir litt lysere. stor tusen klemmer til deg. tenker på deg