mandag 1. juni 2009

det er juni,

jeg gråter og gråter og gråter
 
alt gjør så enormt vondt jeg ikke vet hvor jeg er på vei lenger 

en fot foran den andre
rundt og rundt i mitt eget tankesurr
i min egen leilighet

jeg faller sammen på gulvet i en bylt
og gråter mer. 

hvor er kjæresten min? han er ute å pilser. han vet jeg har det vondt. han vet jeg har det vondt på grunn av måten han viser varme og og i det neste kulde adder ikke opp . jeg forstår ikke mer. 

jeg prøver å fokusere på det vi jobber med i terapien. men jeg føler jeg ikke klarer å verken prate, handle eller tenke. 

jeg laget meg en liten middagsrett i dag. 
maten vokste i munnen. kvalm fra morgen til kveld. 
jeg føler jeg trasker rundt i mitt eget oppkast. jeg klarer jo for faen ikke holde nede maten jeg spiser engang. 

jeg tør ikke slippe ut hatet, sinnet mitt. jeg svetter, 
det er vanskelig å holde seg rolig. 

hold ut hold ut

                                            .........

Ingen kommentarer: