lørdag 13. juni 2009

lørdag.

 en spyflue virrer under taklampen. en halv flaske hvitvin ved sengen. en halvlest krimbok. 

så fort jeg lukker boken er tankene der.... ensomhet og vonde tanker.  det er meg og mitt, også i natt. 

psykiateren vil ha meg helt av efexor nå. selv føler jeg ingen virkning av den lille dosen jeg tar i dag. helvete det er mye smerter i denne kroppen. jeg får fortsette å holde ut.  jeg er livredd for en kollaps. det må ikke skje. jeg gir meg ikke selv lov. noe må jeg da kunne kontrollere. 

jeg prøver å være mest mulig stille. stille og gjøre det som skal gjøres i hverdagen. 

jeg skulle ønske noen passet på meg når jeg var i så dårlig stand som i dag. 
pusen min passer på meg. og jeg passer på han. vi passer på hverandre. 

sov godt dere der ute,
 som titter innom bloggen min. 



2 kommentarer:

Din beste venn sa...

glad i deg for alltid min beste

Midnight sa...

Har ikke noe særlig til lørdagskveld jeg heller. Ikke så mye å finne på når jeg er hjemme hos mamma og pappa.

Jeg tenker mye på deg, og jeg vet at du kan komme deg igjennom dette!

Ja, hva skulle vi gjort uten de kjære kattepusene våre? =)