onsdag 17. juni 2009

ny dag

(picture ffffound)

jeg er så kvalm etter alt for mange drinker i går. jeg hadde fått en veldig dårlig nyhet i løpet av dagen og jeg ville glemme. glemme glemme glemme glemme. jeg og bestevenninnen min drakk drinker til vi nesten sovnet. når jeg la meg rant tårene. Å nei! jeg forsto jeg hadde drukket for mye. selvhatet veltet over meg og ble med meg inn i drømmene.

 jeg skal snart i terapi. 2 gang denne uken. jeg prøver hente fram en styrke, et forsvar og rette mot verden. jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å bevege meg ut av leiligheten men jeg MÅ. Jeg er så nedbrutt. i dag kunne jeg godt skutt meg selv.
hvordan skal jeg klare meg igjennom dagen? jeg får tusle ned til terapien, ekkel og med hodet bøyd. det er nesten så jeg bare vil surre meg inn i et teppe og ta taxi med et se vekk jævla normale mennesker. jeg har det vondt. så da går jeg nemlig ikledd teppet mitt for jeg orker ikke kle på meg! så sliten går det nemlig ann å være!! men jeg kan jo ikke gjøre det. 

gud jeg hater meg selv. 

1 kommentar:

Victoria sa...

Du klarer å komme deg dit, jeg vet du klarer! : ) Vi som leser bloggen din tror på deg, og vet du kommer til å være sterk!