onsdag 10. juni 2009

avhengigheter

Jeg er vel typen som veksler det å bedøve smerter forskjellig. Mat, medisiner, alkohol, selvskading etc. Mine besettelser viser seg i perioder. Siste uken har jeg spist og spist. Selv om jeg var kvalm. Dette slutter i dag. Sykelig. Sykelig. 

Uff ,full nå. Men spisingen setter meg litt ut. hvordan jeg en stund ikke får lyst på mat i det hele tatt for  det kan virke som et ork å bare tygge.  og så kan jeg en dag kaste meg over maten som jeg ikke har spist på mange år.

jeg forstår ikke. jeg har ikke kontroll over noe. 

(måtte redigere dette innlegget. ble skrevet når jeg var full. )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingenting virker som en god nok straff liksom? Sånn føler vertfall jeg det!
Men det at du varierer i kostholdet trenger jo ikke å være så veldig farlig da, selv om det ikke er bra. Begynn å skriv ned hva du spiser, da får du mere kontroll over det problemet vertfall :) Du vil se et mønster etterhvert og det kan hjelpe deg! ;)
Lykke til! :)

Beste vennen din sa...

søte beste vennen min...var full når du skrev.he he.. tåler ikke så mye om dagen?hihi

vennen men jeg er så glad jeg klarer å lure deg med på ting en gang imellom du er alt for meg

vet hvordan d er å døve smerte med mat og drikke. det vet du..skulle ønske du og kunne bruke meg litt mer som en måte å døve smerten på d vet du jeg vil:)

å du vet jeg og sliter men når jeg har deg ved min side bygges d en styrke i meg jeg aldri ellers opplever...d er helt fantastisk egenskap du har

såå glad i deg

din beste venn

smokebleu sa...

hei confused! du har så rett i det du skriver! jeg fører fortiden en søvndagbok, må nok prøve å få til en oversikt på matinntak også. riktig mat gir jo mer energi. takk for tips:) klem

hei bestevenn! ja jeg ble litt full. uff. fikk det for meg skulle drikke bort/spise bort smerten:( ikke tåler jeg så mye heller nei. vet ikke om det er en bra eller dårlig ting.
jeg er glad i deg også! husk det, selv om jeg ikke klarer sees så mye fortiden. håper jeg etterhvert blir sterkere! :) da kan vi gjøre mer sammen! :) sender en klem.