tirsdag 22. desember 2009

...and wandering stars

4 kommentarer:

Vikkan sa...

Hei vennen! Håper du har det bra, har så dårlig pc'e her at jeg ikke får sett filmen... Dritt pc'e!

Jeg ville egentlig bare ønske deg en god jul, og håper du får tilbringe den med de du er aller mest glad i!

Klem, Vikkan.

Stine sa...

nydelig video, virkelig!

lykke til videre i juletiden, og håper du får en herlig fred.

mange lykkeønskninger, Stine.

Min virkelighet? sa...

Hei hei. For en gripende og ikke minst viktig blogg du har. Kjenner meg igjen i en del av det du skriver.

Leit at du skal slite sånn, men nå ønsker jeg deg et riktig godt nytt år med all mulig lykke.

Anita

smokebleu sa...

Hei Vikkan!
Jeg håper du hadde noen fine dager i julen og jeg ønsker deg et godt nytt år! Julen min ble ikke som jeg hadde håpet, men det er en lang historie jeg ikke orker tenke på. Jeg har lest bloggen din og jeg er elendig til å kommentere. Men jeg ønsker deg bare godt og er glad for at du skriver! Jeg er veldig glad for at du kjemper! Kanskje 2010 vil bringe gode nyheter? Vi har lov å håpe!

Stor klem til deg

Hei Stine,
min jul ble dessverre en stor berg og dalbane med leie hendelser. men jeg hadde og noen gode stunder!:) de setter jeg pris på.

tusen takk for lykkeønskninger! håper du hadde en fin jul og ønsker deg bare godt i 2010 og fremover! :)

hei anita!
tusen takk for varm kommentar! jeg ønsker også deg et godt nytt år med mange hyggelige overraskelser og gode hendelser! jeg ser du selv har blogg og den kommer jeg til å lese mer i, tittet så vidt innom nå i kveld/ natt har det vel blitt:) nå er jeg på vei i seng.

sender deg en stor klem jeg.