mandag 21. desember 2009

captured, i am III

juleplanene tok en vond vending i dag. 


året er snart omme. 


 før min tid renner ut vil jeg fortelle. fortelle om smerten. 
jeg vet det er mange der ute som har det vondt. vær så snill:  ikke gi opp! jeg har tro på at det er en grunn til å leve. selv om det kan ta tid for å komme dit man vil kjempe. 


jeg leser en mote blogg for å komme på lettere tanker. egentelig uten å lese. tankene er andre steder. i sjokk ser jeg hun skriver:
 <3 I am only linking this because it is the best & most beautiful news headline I have read: Monster Black Holes May Grow in Giant Star Cocoons.


et utdrag lyder; 
'The biggest black holes in the universe are also the most perplexing. Scientists have long been confused about just how the earliest, most massive black holes formed, but new evidence now suggests they could have originated inside giant cocoon-like stars.'


jeg leser
 om depresjonen i oss. i oss,
 som egentlig er lyse, 
varme stjerner


Ingen kommentarer: