onsdag 13. januar 2010

nattesurr


Jeg skal legge meg. Marerittene jeg hadde forrige natt sitter "rett under huden".  Jeg er redd for å lukke øynene.  Jeg har virkelig ikke lyst å legge meg for å sove i dag, i kveld, i natt. Ikke la meg gli inn i samme drøm. La meg drømme noe annet. Det kan umulig bli værre. Søvn, mareritt og drømmeverdenen spiser seg lenger og lenger inn i dagene mine. Vanskelig for å sovne, vanskelig for å våkne.  Kropp og hodet lever sitt eget liv. Jeg har ikke så mye jeg skulle sagt lenger. Jeg skriker et sted inne i meg. Jeg vil så gjerne være i kontroll over meg selv. Ikke la meg styres av noe jeg ikke forstår! Livet mitt spinner  i alle retninger om dagen. Jeg vet ikke fra eller til. 


håper jeg ikke våkner så alt for sent i morgen. 



Ps. jeg har svart på kommentarer dere har vært så snille og lagt igjen til meg! Takk for at dere er så gode mot meg! 

Ingen kommentarer: