lørdag 23. januar 2010

valg!

Er det noe jeg har lært fra dette sykdomshelvetet, er det at man lever kun 1. gang!  Jeg synes man skal gripe sjanser man normalt ikke ville tatt!! Hva så om man går på tryne noen ganger! Man lærer så lenge man lever! ( I mitt tilfelle er jeg ( i dag) for syk til å kaste meg ut i eventyr, jeg skulle ØNSKE jeg hadde krefter til å gjøre sprell som jeg drømmer om å gjøre. Enn så lenge jakter jeg gode drømmer i HÅPET...En vakker dag skal jeg igjen kaste meg ut i livets galskap..)   Dette håpet mitt fungerer som bensin for den positive siden i meg, og denne siden hjelper meg igjennom vanskelige stunder. Hold fast i håpet! Og hold så hardt dere bare kan! 


Så dere.. 


her en en liten beskjed (den fikk meg til å smile) 
til DERE fra MEG; 


source unknown
(trykk på bildet for stort)

Ingen kommentarer: