lørdag 21. februar 2009

LE LOVE

Det er vanskelig å ha kontroll på tanker og følelser om dagen. Jeg svinger mellom lyse og mørke tanker så raskt. Et ord som beskriver meg veldig er ustabil. Allikevel, prøver jeg å ikke la min ustabilitet gå ut over andre, så godt det lar seg gjøre. 

Jeg og kjæresten min er fortsatt sammen. 

Å kunne vinne over vonde, vanskelige krangler, om det er med en kjæreste, en god venninne, eller familie er nesten som å vinne i lotto. Noe av det værste jeg vet er å stange med en person uten å bli forstått, forstå personen, eller komme videre.  Jeg er SÅ glad jeg og kjæresten min fortsatt er sammen. Det er håp. Vi har en enorm kjærlighet for hverandre- så hver så snill ikke la sykdommen min ta dette i fra meg. 

Katten min ligger å sover vedsiden av meg. De små potene beveger seg så jeg ser den drømmer et eller annet. Jeg snakker til den forsiktig. I øynene som titter opp på meg er det mer kjærlighet enn jeg kan forklare. Det er godt å føle seg elsket. Nå skal vi to ta oss litt mat, jeg og pus. Jeg tror jeg skal gi han litt usaltet skinke, favoritt godteriet hans. Det er jo tross alt lørdag. 

Håper alle som titter innom siden min tenker på noe godt de har i livet sitt og har en fin helg!



PS:Katten min får godteri selv om det ikke er lørdag. Bortskjemt, er et ord som beskriver han.
 Picture; Bildet er hentet fra bloggen Le Love, en kjempe søt blogg for romantiske sjeler.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var kjekt å høre at dere er sammen :):)
Håper du har hatt en fin helg videre!
Klem! :)

Vikkan sa...

Koselig å høre at deg og kjæresten er fortsatt sammen, det er sånne man trenger (: Takk for at du tenker på meg, jeg sender varme klemmer tilbake!

Klem fra Vikkan.

CH sa...

Sender over all den lykken det er mulig å sende!

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Så bra:D
Det virker som om du kan trenge litt lykke i hverdagen. Håper han tar godt vare på deg:) Klem

smokebleu sa...

Takk, dere er SØTE :))