torsdag 5. februar 2009

Still Looking for a Psychologist






Artwork by Matt Duffin. 







5 kommentarer:

CH sa...

Gode illustrasjoner av situasjonen din. Trøst deg med at en eller annen utvei kommer til å dukke opp for deg en dag. Det er garantert. I mellomtiden er det utholdenheten som er utfordringen, å den får vi her på bloggen hjelpe deg med å "piffe opp" i de tidene du måtte trenge det. Håper du får en fin helg. Jeg titter innom bloggen din hver eneste dag, uansett nytt eller ikke nytt innlegg. Du er i mine tanker.

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Det er deilig å ha bilder å ty til. Bilder man føler representerer litt av hvordan man føler seg. Jeg føler så med deg.. Kom heldigvis inn på DPS, jeg vet ikke om du har søkt der? Hvis ikke er det verdt et forsøk. Nevn det i hvert fall for fastlegen din, og hvis de skriver et godt innlegg, kan det hende de tar deg inn..:)
Uansett er det ikke så lang behandlingstid der, så jeg har begynt å se etter ny psykolog selv. Så jeg vet hvilket svare strev du går igjennom.. Les det siste innlegget på bloggen min, kanskje det kan hjelpe bittelitt?
STOOR Klem fra meg <3

Vikkan sa...

Bildene er så bra. Du kan virkelig det der å finne bilder for å vise hvordan du har det (: Jeg vet ikke hva jeg skal si til deg. Du er en fantastisk jente som jeg har blitt glad i. Likevel vet jeg ikke hva jeg skal si. Du har hørt alt før, hvertfall fra meg, men jeg velger å si det igjen. Dette skal ordne seg for deg! Kanskje det ligger noe i det og søke deg inn på DPS ? Har hørt masse godt om dem. Å få litt fri på en psykiatrisk avdeling kan være godt. Der slipper du å ha ansvar for deg selv en liten periode, og du har alltid noen å snakke med. Det hjelper å sette ord på ting. Eller som i ditt tilfelle, finne ordene i hjelp av bilder. Lager du noen gang bilder selv ? Det gjør jeg og det hjelper litt. Tar bilder med kamera også, de blir vakre til tross for mine dårlige kamera skills. Også er det jo snø her i bergen også (og så vidt jeg har hørt i oslo også?) da blir bildene ekstra fine!

Sender noen gode tanker til deg Smoke Bleu!

Klem fra Vikkan.

Anonym sa...

Heeii!!
leste om deg i [mag]!
trengte noen å utfordre på bloggen min, så tenkte jeg kunne utfordre deg.. :D sjekk www.skrullette.blogspot.com

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

PS: Husk at DPS også tar inn dagpasienter. Som kan komme for en enkelt time liksom