torsdag 20. mai 2010

bomull i hodet

Det kjennes ut som at det er tropenatt ute. Temperaturen har gått fra kaldt til veldig varmt på kun dager. Det passer meg dårlig da jeg ligger febersyk i sengen. Vinduet står på vidt gap. Jeg drikker isvann med sitron og ønsker meg kulde, snø, is, regn. Det passer meg ikke i det hele tatt og bli syk (halsbetennelse, feber og en eksepsjonell hodepine) akkurat nå. 

Dagene er så mørke i fra før av, dette lille sykeleiet stjeler de få kreftene jeg har til overs. Jeg klarer ikke å tenke. Smerten har tatt over for all fornuft i det siste. Jeg får vel bare la tårer og depresjonen få sitt utløp. Den er for sterk for at jeg kan skyve den unna. Jeg blir rett og slett redd for hvor sterke følelsene mine kan være. Det er ikke normalt, det er helt sikkert. 

picture ffffound

Ingen kommentarer: