fredag 14. mai 2010

Pusen min! Mitt alt!

Etter 1,5 døgn hos dyrlegevakta hadde jeg pus hjemme trygt i armene mine.   = Lykkerus! 

Jeg er utrolig sliten fortiden, men så lenge jeg har pus skal alt gå! 
Han er hele livet mitt. Han får meg til å smile selv på de mørkeste dager.
Takk gudskjelov han er hjemme igjen. 

Akkurat nå ligger han tett inntil meg og snorksover. Selv ser jeg på film og drikker grønn te. Jeg har vært å trent 50 minutter kondisjonstrening. Jeg merker utholdenheten min bedrer seg. Snart klar for sengen. Jeg titter på pus vedsiden av meg og hjertet mitt fylles med kjærlighet og varme! Pusen min!  Mammas lille bebi. Mitt alt. 




2 kommentarer:

Vikkan sa...

Fint å høre at det gikk bra med lille pusen din! Hadde ikke klart meg uten min lille selv!

smokebleu sa...

Det ble mørke dager når han var på dyrlegevakta og syk. Ja de små betyr enormt mye :)

Han er den som alltid er der, alltid passer på meg, muntrer meg opp og gir meg kjærlighet.

Sender deg en kjempe klem