mandag 8. desember 2008

motivasjon.


(jeg trenger det). 

picture from flickr

2 kommentarer:

Vikkan sa...

Jeg vet ikke hva jeg skal motvire med, men husk at det bare kan gå oppover når man er så langt nede! Du kan ikke få mindre hjelp enn det du allerede får. Det kommer til å gå bedre! Det er jo også sånne helt rumme ordtak som "det er i motbakke det går oppover" også videre. Men med tanke på hvor mye dem irriterer meg skriver jeg ikke dem til deg.

Det går bedre etter hvert smoke bleu, du må bare få hjelpen først :)

Vikkan.

smokebleu sa...

Du er søt. Jeg sitter her med min rødvinsdunk. Kvelden begynte så bra med kjæresten min. Middag, vin og film. Men så bare forsvant han. Sint. Jeg vet ikke hvorfor men har mine tanker om hvorfor.

Men men. Jeg hadde foressten den kjipeste samtalen med fastlegen i går.Jeg blir helt sjokkert over hvordan de kan ordlegge seg.

Jesus maria Christ

klem