fredag 26. desember 2008

tikking crocodile

I morgen skal jeg opp grytidlig. Jeg skal være ombord på et tog klokken 06.16. Jeg skal besøke kjæresten min hos familien hans. Jeg sitter i morgenkåpe og drikker grønn te med mynte. Jeg ser på Finding Neverland. 
Etterpå må koffert pakkes. Jeg blokkerer tankene mine. Jeg holder nesten pusten. Jeg er redd for at hvis jeg senker skuldrene, bare bittelitt nå, så vil alt bli mørkt.

Jeg blir så trist over at kroppen min ikke fungerer. 

adsc05593
picture from bergdorf's store window NYC

5 kommentarer:

Vikkan sa...

Koslig å møte familien til kjæresten da! Synes selv at familieselskapene er dødelig kjedelig da, men i dag kan jeg skylde på en skarp bakrus hvertfall. Endelig er julen over på en måte! Liker du julen eller er den like tung for deg som for meg? Etter bare tre dager inn i julen (selv om egentlig det meste er over nå) er jeg overlykkelig. Håper du ser på det som noe positivt å møte familien hans da. Det blir sikkert kjekt :)

Mørket er ikke et greit sted å være, men jeg har fått intykk av at det er lettere å havne der enn i lyset.. Det er hvertfall ikke lett å komme ut av det!

Jeg tenker på deg. Klem fra Vikkan.

Anonym sa...

Hei!
Takk for flott artikkel i mag.
Jeg sliter med det samme som deg.
Jeg ønsker deg godt nyttår og lykke til videre.
Hilsen ei som er blitt mye bedre etter å ha blitt frelst:)

Ane sa...

Heisann !
Leste også artikkelen om deg i mag.
Synes du var trøff som valgte å stå frem på den måten, det står du mye respekt av. For personlig veit jeg at jeg ikke hadde klart det samme.

Nå er det nytt år, og nye muligheter.
Og ting ordner seg som regel. For husk; Alt er mulig, det umulige tar bare litt lengre tid.
Ønsker det masse lykke til, og håper du får et supert år.

Anonym sa...

Hei. Jeg er nok en helt ukjent person for deg. Men leste artikkelen om deg i Mag. Føles som jeg kjenner deg allerede. For jeg sliter mye med det samme som deg. Så du er ikke alene. Vil bare fortelle deg at det finnes alltid et lys i enden av tunellen, og selvom det er vanskelig å tro at det lyset kommer, så aldri slutt å håp. Stå på og vær deg selv, det er det viktigste. Regina.

smokebleu sa...

Kjære Vikkan! Jeg svarer så sent, uff a meg. Jeg tenker på deg også. Jeg håper du hadde mange fine øyeblikk i julen. Jeg har en veldig liten familie, så det blir ikke så mye familieselskaper. Mer bare å samles vi få som er.

Jeg liker julen, men det er en veldig vanskelig tid også.

Jeg tenker masse på deg!
Klem

Kjære Anonym.
Jeg er så glad for å høre at du er blitt bedre! :)) takk for at du legger igjen en kommentar. ønsker deg masse godt i det nye året.

Kjære Ane.
Tusen takk for en hyggelig kommentar og at du ønsker meg lykke til. ønsker deg også et godt nytt år:))

Kjære Regina!
Tusen takk. Jeg håper det nye året bringer mye godt for deg også. Jeg henger fast i håpet enda. Jeg skal sende deg noen ekstra tanker.

klem