søndag 7. desember 2008

sliten. dag. natt.

picture ffffound

2 kommentarer:

Vikkan sa...

Hei! Det derre med menn er så vanskelig. På en måte føler jeg meg verdiøs og lett på tråden. Hvertfall når det gjelder David. Han er bevis på at jeg ikke er verdt særlig mye. Men når en mann i tilegg bare tror han kan legge an på meg, og jeg sier ikke nei? Greit jeg var brisen, kanskje nesten full, men jeg kunne sagt nei. Og det gjorde jeg ikke... Jeg skjønner ikke hvorfor en eldre mann vil ha meg, jeg skjønner ikke hvorfor noen vil ha meg. Og på en måte er vel den resposen jeg får på at dem vil det (som når noen kysser meg) det jeg søker, men egentlig ikke det jeg vil ha. Jeg er et stort rot.

(Skriver alltid så lange meldinger til deg så skriver heller på din kommentar liste enn min egen) Koselig å høre fra deg etter par ganger i uken^^

Klem fra Vikkan.

Ønsker deg alt godt nå i juletider, vet det kan være en ekstra tung tid for mange!

smokebleu sa...

Du er verdt utrolig mye Vikkan! Aldri glem!!

Om du ikke innser det nå håper jeg du innser det engang:) Du skriver fantastisk! Jeg håper du kommer deg på bena snart. Du har veldig mye å gi, selv om du ikke ser det helt selv enda.

Prøv (jeg vet det er vedig vanskelig) å IKKE sett deg i utrygge situasjoner med menn. Jeg selv sliter enda med å forstå hvorfor noen kan være så grusomme som de kan være. Og da snakker jeg ikke om noen som bare "dumper en" Du vet hva jeg mener. Du er utrolig sterk. Mye sterkere enn du tror.

Det er så godt å få en setning som at du ønsker meg godt i juletiden. Og at du vet det er en ekstra tung tid for mange. Det er som regel ikke mange som legger til det. Det varmer. Jeg håper du og får en god juletid du også. Eller, får gjort det beste ut av det. :))

Jeg har tømt mye rødvin her jeg sitter. Uff. Skulle ha en god kveld med kjæresten. Men det endte ikke så godt.Men det er en annen historie.

Stor klem.