mandag 13. april 2009

i believe...


clichè.. 
men ekte.

Pictures ffffound

3 kommentarer:

CH sa...

Guuud det er samme elendigheten som går over og over igjen i livet ditt. Jeg skulle så ønske jeg kunne lese en positiv nyhet på bloggen din snart. Jeg unner deg så inni pokker at livet ditt skal bli godt igjen, og derfor håper jeg at hjelpen ikke er langt unna nå. Det sjokkerer meg mer og mer for hver dag jeg ser at du kjemper på egenhånd og at ingenting skjer på hjelp-fronten.

Du må være en løve innvendig som holder ut! Jeg har aldri tvilt ett sekund på at du er ett sterkt menneske, og jeg tviler fortsatt ikke. Du er den personen jeg ville brukt i ett eksempel hvis jeg skulle forklare noen hva det vil si å være et sterkt menneske!

Vikkan sa...

Er remeron noe som skal få deg til å sove ? Eller bruker du det til noe annet nå? Det er ikke noe kjekt å stå der fortvilet på badet stirrende på et stappfullt medisinskap. Jeg skulle virkelig ønske også selv at dem ikke brukte så mye medisiner i psykitrien. Men det er jo helt klart at det er lettere for dem å gi oss en pille (eller ti) enn langvarig intensiv terapi.

Jeg gleder meg til dagen der jeg ser i et innlegg av deg at du har fått en psykolog. Dette fortjener du. Noe jeg sier om og om til meg selv hver kveld. Fortjener bedre, fortjener bedre...

Mange klemmer fra Vikkan.

Jeg har troen på deg smoke bleu!

smokebleu sa...

kjære theres og vikkan:) Takk for kommentarer, jeg føler meg så alene fortiden. det er så vondt.

jeg må smile hvis jeg tenker på meg selv som en løve, ser heller for meg en pjusk kattunge. takk allikevel, jeg tar det som kjempe komplimenter. jeg står fortsatt på venteliste for langtids terapi men har en midlrtidig terapi fram til sommeren hos en kvinnelig psykiatriker. Det er da noe:) jeg får ikke jobbet så mye i dybden med henne, men vi prøver å "forberede" meg til den andre terapien.

Første gang jeg fikk remeron var for mange år siden og det skulle hjelpe meg å sove. men det var jo umulig å våkne igjen av det. denne gang skulle jeg ta både for en hjelp til å sove men også for en hjelp på humøret. men det ble med en tablett denne gang. jeg kjenner til medikamentet fra før og det er ikke for meg. gjett om han legen skal få høre det ved neste time. uff a meg:((

gleder meg virkelig til dagen jeg er i en fast langtids terapi... jeg håper og håper.

takk for at dere tror på meg. jeg har stor tro på dere også. kjempe klem fra meg.