mandag 6. april 2009

påske.

For ikke så mange dager siden fikk jeg i et lite øyeblikk, håp for sommeren, for framtiden. Jeg smilte og kjente håp! Det varte kun et lite øyeblikk. Før jeg engang rakk å fordøye dette, opplevde jeg nye vonde hendelser. Hendelser forårsaket av mennesker som står meg nerme. Faen ta. Kroppen min tåler ikke mer drama.

Hver gang jeg ønsker å forlate dette livet får jeg dårlig samvittighet ovenfor katten min. Den gir meg alltid en evig kjærlighet. Jeg gjør alt for å ikke gi opp nå. Det er meg og pus. 

picture ffffound

5 kommentarer:

Midnight sa...

Det er som jeg skulle skrevet det selv! I går var jeg glad og fornøyd,trallet på en sang og solen skinte, men i dag er alt bare dritt! Jeg møtte eksen min og noen felles kompiser. (De var ivertfall d) Jeg er så sint! Jeg betyr tydeligvis ikke noe for noen av dem lenger! Det er som om de har gjort det slutt med meg alle sammen,som om jeg ikke er en del av livene deres lenger, fordi det er slutt mellom om meg og han. Men helvete, de har kjent meg i 3 år! Hva har jeg gjort dem?? Er det min feil at han gjorde det slutt?? Kan de ikke snakke med meg mer for det??

Jeg føler at jeg nesten ikke har venner igjen!

Sukk... dette ble litt mye, men jeg måtte bare få det ut. Jeg håper ting blir bedre for deg. Katten er en fantastisk skapning,som forstår når vi er triste. =)

Kos deg med katten din,les bøker,se filmer og spis snop. Prøv å ha en fin påske =)

Jeg tenker på deg.

Hilsen Midnight.

Stine sa...

Hold ut Smokebleu.
Jeg er glad du har pusen din, og er sikker på at pusen din er uendelig glad i deg. prøv å fokusere på de gode tingene. Som feks pusen. Prøv å finne roen, å slappe av.

Jeg lover at jeg skal sende deg mange varme tanker i påsken.

Stor klem, Stine.

Anonym sa...

gla i deg vennen...lille og jeg kommer alltid være der for deg..for alltid alltid alltid. du er en fantastisk person som jeg elsker høyere enn himmelen. u give me hope og viljen å fortsette..aldri glem d..:)
stor klem din beste

Vikkan sa...

Jeg håper du får en flott påske smoke bleu, med et fint påske egg og masse sjokolade. Det fortjener du!

Mange klemmer, Vikkan.

smokebleu sa...

kjære midnight. det hørtes ikke ut som en god opplevelse nei. jeg håper du en dag møter mannen i ditt liv som ikke behandler deg på en slik måte.

enn så lenge har vi alltid pusene, de er som små barn som bare er glad i deg:)

håper du finner noen fine stunder i påsken. hold fast på de! klem til deg!

kjære stine. tusen hjertlig:) jeg sender mange varme tanker tilbake:)

kjære anonym. du er for god. vi er aldri langt unna hverandre;) jeg elsker deg også. uff du og må bli frisk snart. vi kan ikke være syke så mye lenger nå. to unge pene damer i beste alderen liksom. hehe jeg begynner å bli veldig utolmodig! stor klem

kjære vikkan. jeg har ikke fått meg noe påskeegg men kjøpte en søt lurven påskekylling på en blomsterforetning når jeg var ute en dag og fylte leiligheten med litt blomster:) jeg tenker på deg masse, leste du har fått gode nyheter. det går framover:) sender masse klemmer