søndag 19. april 2009

kokoo


ikke mer anti. dep. 75 mg efexor nå. snart 37,5mg (nå er det så lave doser jeg kjenner ingen virkning, må allikevel trappe ned langsomt så det ikke går helt rundt for meg).
jeg skulle ønsket legene hadde fortalt meg hvor vanskelig det skulle bli å slutte på disse medisinene. 
men jeg har gått på de altfor lenge og jeg er fortsatt ikke frisk, derfor prøver jeg nå en annen vei... 

er så lei av å ikke være meg selv.
tror jeg har fått en styrke med alderen
tiden vil vise

picture ffffound

3 kommentarer:

AK sa...

Vær sterk :) Det skal nok gå bra.

CH sa...

Du må bare for alt i verden trappe ned forsiktig ja. Det er så godt å lese at du tenker klart rundt medisiner, for det er virkelig ikke noe å spøke med. Men det er ikke jeg typen til å fortelle deg om, siden du allerede har hundre ganger mer erfaringer med antidep. enn meg. Dem sier jo at jo flere erfaringer man har desto bedre, både positive og negative, men i ditt tillfelle har du alt for mye erfaringer med slike medisiner! Det er synd leger ikke advarer bedre om ettervirkningene og kanskje farlighetene med antidep.

Har du noen gang vært så uheldig å ta dobbel dose på en dag? Er det farlig? Jeg er fæl å glemme av om jeg har tatt dagens dose eller ikke.

Tiden vil nokk vise at du har fått styrke med alderen!

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Ja, vær forsiktig for all del.. Det er så kjipt at det skal være sånn, men hvis de ikke virker så er det jo egentlig ikke noe annet å gjøre enn å prøve noe annet. Hele vitsen er jo at du skal bli bedre. Hvordan går det med jakten på en psykolog? funnet ut av noe?
Klem <3