mandag 13. april 2009

...

Jeg og kjæresten min klarer virkelig ikke å prate om noe som helst vanskelig. Jeg blir så trist. 
Den siste tiden har ikke vært lett og vi har hatt store krangler som har endt i dramaforestillinger uten like. Dramaforestillinger som sikkert hadde drevet de mest erfarne partnere fra hverandre. 
Hvis vi prater om noe vanskelig så stanger vi.  
Jeg er utslitt. Jeg vil bare legge meg på bakken og gråte. 
Helvete, men jeg vil jo fikse det, få han til å forstå meg, jeg vil forstå hans tankegang, 
være lykkelige sammen. 

Jeg føler meg veldig gammel ellers i livet, men når det kommer til kjærlighet føler jeg meg ung, naïv og livredd. 

Jeg kjenner jeg vil himle med øynene over meg selv. men egentlig ikke. Det er vondt å krangle med en person man elsker. 


picture ffffound


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg forstår veldig godt hva du mener, og ja, det er helt forferdelig...
Håper det snart går bedre med dere :)

Tenker på deg ^^,

smokebleu sa...

tusen takk, sender tanker til deg også. sender deg et smil og tanker tilbake:)