torsdag 13. november 2008

It is early morning when I finally lie down to sleep

Jeg kan skrike, men ordene sitter fast i halsen. 
 Kan noen være så snill å fryse tiden? Dager, til og med År forsvinner mellom fingrene mine. Nei, jeg har ikke tid til å vente. Jeg finner meg ikke lenger i og bli behandlet dårlig. 
Jeg skal ikke måtte godta feilbehandling og annet som er uakseptabelt, bare fordi hjelpeapperatet har store mangler. Jeg har vært syk i snart åtte år. Åtte år der jeg ikke har fungert 100%.  Jeg orker ikke engang å begynne og fortelle hva dette har hatt å si for karrieren jeg drømte om fra ung alder. 

Bildet er i fra The Ice Gallery

2 kommentarer:

Vikkan sa...

Det er jo bare helt sinnsykt at det skal være sånn! Sorry irriterer meg grenseløst på dine vegne hver gang jeg leser et innlegg om den forbannede voksen psykitrien...

Det er nesten sånn at jeg ikke vet hva jeg skal si. Så mye som skulle vært gjort men så lite å gjøre med det!

Takk for gratulasjon. Seksten år er jo ikke så mye, men jeg føler meg gammel og sliten..
Håper helgen din i morgen blir litt bra da, jeg skal ikke bevege meg ut, vet ikke hva du skal? Men den skjønneste gutten i verden -Tom skal komme hjem til meg og hjelpe meg å male :)

Stor klem fra Vikkan.

smokebleu sa...

Hei kjære deg: )
Jeg vet, man blir tom for ord av bare irritasjon. Det er nesten så vi skulle engasjert oss i politikken. hehe

tusen takk for du sender meg noen ord: ) Jeg håper du hadde en fin bursdag? Jeg vet så godt hva du mener med å føle seg gammel og sliten. Så er man bare 16 år. Det burde ikke være sånn. Vi får ta det igjen senere. synes jeg ser oss; de sprekeste 60 åringene noensinne. hehe.

det blir en rolig helg for meg også. det er litt godt og: ) hyggelig du får besøk av tom da. Lykke til med maling: )

klem tilbake