fredag 28. november 2008

vær så snill

4 kommentarer:

Vikkan sa...

Hadde vært genialt om du var våken nå! Jeg sover ikke, ikke at det er noen stor bombe. Er flink til å ødelegge døgnrytmen min selv, men i tillegg så medisin streiker jeg. På en måte. Det har nettopp gått opp et lys for meg. Jeg skal nok få orden på meg selv, nå skal jeg virkelig prøve, sånn som du gjør! (Inspirerende du!) Jeg skal kontakte barnevernet (du er den første som får høre om mine planer) si at jeg trenger et annet sted å bo, at det er alt for mye for meg å bo alene. Og i morgen skal jeg nok stå på mitt når det gjelder medisiner og innleggelse. Jeg er da virkelig gammel nok til å ta valg for meg selv nå. Inleggelse skal jeg klare å komme unna uansett, det har jeg bestemt.

Enda et langt innlegg, men, men, som sagt er det bare kos.

God natt -storesøster, lillesøster ;)

Vikkan.

smokebleu sa...

Hei Vikkan!
Jeg har tenkt på deg masse i dag. Jeg vet du må ha hatt en veldig vanskelig dag! Jeg har håpet og håpet at det gikk din vei.

Jeg må smile når du skriver at du finner meg inspirerende. Det gjør meg glad og så må jeg le litt også. Jeg er jo bare en annen liten streber der ute: ) Men jeg er veldig glad for at du også får litt energi og lyst til å fortsette å kjempe for at du skal få et bra liv. Vi fortjener jo det vi også, ikke sant? :))

Jeg er stolt av deg jeg. Håper du får et sted å bo. Jeg forstår så altfor godt det kan bli ensomt og vanskelig å bo helt alene. Man skal ikke måtte det heller når man er 16 år. Medisiner kan være til hjelp men du har krav på å vite hva du får. Du er jo den eneste som vet om det kjennes riktig for kroppen din? Jeg får så mye sovemedisiner( f.eks) som jeg vil. Men jeg har selv erfart hvor skadelig det kan være for min kropp, og vet at jeg trenger ikke sovetabletter hver dag i mange år. Jeg må finne en annen måte å sove på så om det "rusker" opp i søvnmønteret en stund.

Jeg tror det er viktig man kommer til en avgjørelse sammen med legen.

Selv går jeg nå på efexor 150 mg daglig. Jeg håper jeg en vakker dag også kan slutte på de. Men de er en hjelp nå når jeg sliter på det værste. Men jeg vil ikke ta mye annet som de har foreslått som har virkelig slått meg ut.

Jeg heier på deg!
Klem fra meg:)

Anonym sa...

Skjer med at du og Vikkan klarer å skrive så lange kommentarer da?:P Det klarer ikke jeg:P

smokebleu sa...

Mille; He he. Vi har mye på hjertet :)