mandag 24. november 2008

!! ny dag

picture via etsy.com

2 kommentarer:

Vikkan sa...

Ny dag, nye muligheter, ikke sant? Jeg skriver med usikkerhet, det er fordi jeg ikke tror på det selv en gang. Jeg har lurt på hva som hadde skjedd siden du hadde det som du har det, men tenkte bare at du forteller det når du var klar for det. Eller at det rett og slett ikke var noe spesielt som hadde skjedd.

Seksuelle overgrep er helt forferdelig å jobbe med. Det verste er vel at det ikke er uvanlig lenger heller. Jeg føler at hvor enn jeg snur meg er det et offer for seksuelle overgrep. Jeg har hele tre nære venninner siden barndommer som alle har blitt utsatt for overgrep. Hvordan man kommer videre vet ikke jeg, men jeg ønsker alt det beste for deg !

Klem fra Vikkan.

smokebleu sa...

Jepp. Takk gud vi har litt humor oppi det hele. Av og til blir alt så mørkt at man kan ikke annet enn å le? Ting blir så trist at man nesten må le litt før man gråter videre.

Jeg er usikker jeg også om dagene. Livredd er jeg faktisk:/ Jeg prøver og bare lukke ned disse tankene og fokusere på neste skritt.

Takk for at du ønsker meg godt, Vikkan. Får lyst å gi deg en klem:)