lørdag 31. januar 2009

chère friends


Kjære bloggvenner! 
Tusen takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg. Dere er GODE, SNILLE og SØTE mennesker! I dag drømmer jeg meg helt bort. Været ute er guffent og jeg skulle ønske det var sommer. Jeg skulle ønske jeg bodde på et landlig sted i Frankriket. Jeg skulle ønske jeg lå i en vakker hage, leste en nydelig bok og at livet var en lek. Jeg liker det litt klisjè og sukkersøtt av og til:) Og hvor fantastisk er det ikke å kunne rømme litt fra virkeligheten ved bare å drømme seg bort? 

Jeg ville bare si tusen tusen takk for varme kommentarer! 



picture ffffound

5 kommentarer:

CH sa...

Jo, det er fantastisk å kunne rømme bort fra virkeligheten slik å bare drømme! Tenk å kunne være bekymringsløs og fri =) Du, jeg, og alle andre får fortsette å drømme og tenke at det kan vi klare å oppnå med tiden! Sommeren er heldivis på vei. Jeg gleder meg også, helt ekstremt. Det blir lengre lyst for hver dag som går, og om ikke lenge har vi solen langt oppe på himmelen.

Jeg tenker på deg <3

CH sa...

Nå har jeg sett gjennom de siste innleggene å ser at du har svart på de :) Jeg tenkte med meg selv at "herregud hun er ett flott menneske"!

Anonym sa...

Så sant, så sant! Å drømme seg bort er noe av det beste som finnes! Og vet du hva? Alle kommentarene du får, får du fordi vi alle har en del i hjertet vårt som tilhører deg! We do it because we care <3

Anonym sa...

Hei på deg :)

Må bare få sagt at jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Jeg har selvslitt mye med angst og uro i livet mitt, og jeg har hatt mange opp-og ned-turer...

Du skriver veldig bra og levende - og du virker som en positiv person, og det er supert! Selvom dagene iblant er laange, er det utrolig viktig å holde humøret oppe! :)

Husk at du ikke er alene! <3

Klem fra Tonje, Oslo

smokebleu sa...

Kjære Theres! Tusen takk! Jeg gleder meg til sommer og sol og ikke minst varme jeg også:) Jeg tenker på deg også!

Kjære Victoria! Tusen hjertlig. Jeg blir så rørt for dere ser og blir kjent ved en side av meg som ikke mange av mine bekjente vet om engang. Ta vare på håndballen din :) Selv om du får litt bank av og til hehe. Trening er gull verdt! Jeg savner det. Så snart jeg blir litt bedre vil jeg begynne med en form for trening igjen.

Kjære Tonje! Tusen takk for varm kommentar! Det går virkelig opp for meg at det er flere der ute som sliter på lik linje som meg. Jeg håper du får hjelp og støtte. Det er sant som du skriver, det er viktig å holde humøret oppe!:) Men det er ikke lett!

Klem til dere alle fra meg!