tirsdag 20. januar 2009

this day suck

6 kommentarer:

CH sa...

naaw :( drittdag i dag? skjønner! hadde det vært mulig å sende deg en god slump varme tanker og lykke over mail skulle jeg gjordt det.

Anonym sa...

Jeg er helt enig!
Enkelte ganger passer det ikke i det hele tatt at noen forstyrrer, og de dagene er vertfall jeg som en tikkende bombe!

*Sender deg varme tanker og klemmer! :)*

Vikkan sa...

Tunge, lange dager kunne vi alle vært foruten Smoke Bleu. Det er neste skummelt å lese bloggen din for alt stemmer. Det er akkurat som vi tenker det samme, det jeg mener er at jeg kjenner meg sånn igjen! Er du godt hjemme i stue kroken igjen nå (: ? Jeg har vært hos en venninne til tross for at jeg er syk. Har den mest utrolige hosten og nesen min renner uten stans. Har hatt noen gode dager i det siste, men denne sykdommen kom brått på og drager meg godt ned i driten. Skulle egentlig skrive et langt meningsfullt innlegg til deg nå, men det er ingenting som kommer ut. Jeg håper du har det fint og tar til deg de små ordene jeg sender deg (:

Varmeste tanker.

Anonym sa...

I dag skulle jeg også ønske at jeg kunne hatt et sånt skilt rundt halsen!

Anonym sa...

Kjære deg! Jeg leste nettopp artikkelen om deg i MAG, og jeg har ikke ord på hvor lei meg jeg ble når jeg leste den delen om din oppvekst. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få uttrykt den smerten jeg følte da jeg leste de ordene. Jeg skjønner ikke at det finnes slike folk i verden. Det er kanskje upassende av meg å dømme slik, men etter hva jeg leste føler jeg et så sterkt hat mot personene nevnt. Hvis jeg en dag møter de, eller noen slike forferdelige mennesker, vet jeg ikke hva jeg gjør! Jeg håper du blir bedre med tiden, og jeg håper du snart blir frisk. Disse to menneskene har ødelagt så mye av livet ditt. Du burde ikke skjenke dem en eneste av dine dyrebare tanker. Du fortjener så mye bedre. Disse to menneskene, unnskyld meg, kommer til å brenne i helvetet, og det håper jeg de også gjør. Jeg håper så inderlig at du ikke har kontakt med disse lenger? Jeg håper heller ikke du synes at denne kommentaren ble altfor vulgær og upassende, men dette er bare en liten prosentdel av alt det vonde jeg kunne ha sagt om disse to djevlene. Jeg sender deg mine beste og varmeste tanker for fremtiden. Du fortjener alt godt! Jeg tenker på deg! Håper du blir frisk snart. Varm klem fra Trøndelag.

Unknown sa...

hei theres, tusen takk! varme tanker hjelper:)

confused; tusen takk. jeg er glad i litt alenestunder. ihvertfall når humøret er på bånn. da er det kun katten min som er god å ha rundt meg. hehe

vikkan; jeg gikk å stampet rundt i min egen stue vet du. mobilen var på lydløs og gjemt under sengen. hehe. bare et smil fra deg er et lite lyspunkt! :)) håper forkjølelsen gikk raskt over? helt enig, det er ikke gøy å være syk når man er svak fra før. sender deg varme tanker tilbake

anonym; gjem mobilen din når du føler for en liten time out fra verden. det gjør jeg:)

anonym 2; tusen takk for at du ønsker at jeg skal bli frisk snart. jeg synes det var rart å lese om meg selv i mag men jeg var glad jeg klarte å stille til intervju. Jeg takket ja kun fordi jeg ville fortelle at det er så mye galt i helse norge. jeg har selv vært igjennom sinne, gråt , hat, kjærlighet, likegyldighet, tatt avstand, søkt nærhet igjen og fram og tilbake med min mor og far. Jeg har tilgitt de. Men jeg prøver holde en slags avstand. Det skal ikke være lett

klem til deg.