søndag 11. januar 2009

If I had Balls... ...They Would Be Bigger Than Yours (sier Margit 97 år)


Kjære alle som har sendt meg kommentarer i det siste. Jeg er så takknemlig. Vit at bare et lite hei varmer. Jeg har enda ikke kommet meg hjem til leiligheten min i Oslo. Men i dag er dagen jeg skal reise. Jeg sitter å drikker kaffe og må snart begynne å pakke litt. 

Jeg vil presentere en blogg for dere som er helt fantastisk; If I Had Balls... ... They Would Be Bigger Than Yours. Det er en 97 år gammel dame som skriver om livet sitt på denne bloggen. Jeg vet nesten ikke om det er sant, at en dame på 97 år er i stand til å blogge. Men det gjør ingen ting. Det er veldig verdt å lese! Jeg velger å tro hun er sann jeg.  

Jeg skal nå manne meg opp til å reise. Katt og koffert og kaos venter.  I morgen begynner "hverdagen". Jeg har en legetime og vil antakeligvis få svar på om jeg vil få psykologhjelp eller om jeg er blitt satt opp på flere ventelister. 

Morgendagen vil vise. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tenker på deg, og denne bloggen er interessang å følge med på. Jeg håper det går bra hos legen i morgen, og at du får den hjelpen du trenger! Det er virkelig på tide!

smokebleu sa...

Hei, tusen takk! Jeg føler ofte at mye jeg skriver er klisjè. Men det er ikke alltid lett å beskrive vonde følelser. Takk for at du krysser fingrene for meg vedr. å få hjelp:)))

klem til deg.

Anonym sa...

Hvordan gikk det hos legen da? Lyst å fortelle? Klem!