torsdag 22. januar 2009

dagene fortsetter

9 kommentarer:

CH sa...

Jeg skal komme og ta deg i hånden og hjelpe å "drege" deg litt fortere gjennom hverdagene!

Vikkan sa...

Sakte men sikkert ? Det er ikke lett når man har det vanskelig, hvis jeg har lov å formulere det på den måten.
Jeg skulle ønske jeg kunne se dagene dine, døgnene dine på en film, bare for å virkelig få innsikt i hvordan det er å være deg. Du beskriver bra hvordan du har det bare ved å legge ut et bilde. Jeg håper du ser hvor talentfull du er. Kanskje skriving eller foto er noe du kunne drevet med? (: Jeg regner med bildene du har er kopiert fra nettet, men du ser klart å tydelig en balanse i det, det skal du ha!
Fikk skikkelig lyst å bare dra hjem til deg og drage deg opp av sengen, kledd på deg, børstet håret for så å dra ut på kafe. Bare sånne småting, som hjelper så mye på en regnfull dag! Kanskje vi en dag i fremtiden gjør det ? Kanskje jeg bor i oslo eller du i bergen også møtes vi på en jobb eller noe? Nei, nå må jeg nesten slutte å fantasere så voldsomt x)
Det jeg ville fram til, det er; Du er et vakkert menneske Smoke Bleu som fortjener alt det beste!

Jeg er glad i deg``
Klem fra Vikkan.

Anonym sa...

Fin profil. Sliter nok litt med det samme som deg. Tar du bilder? Fint bilde.. Jeg elsker å leke hobbyfotograf :)

Anonym sa...

skulle forresten ønske jeg kunne følge bloggen din, men litt ny med denne blogge greia enda ;p selv om jeg har holdt på litt. masse fint og dype tinger du skriver om.

Anonym sa...

Dagene går hvertfall framover og ikke bakover! :)
Stå på!

Anonym sa...

sammen skal vi komme fremover ver ENESTE dag:) glad i deg

Anonym sa...

jeg leste om deg i MAG, og jeg har selvfølgelig ingen anelse om hvordan det er å være deg. Og om hvor mye staten svikter deg. det gjør meg irritert, irritert på idiotene som sitter i regjeringen i Norge, og idiotene som kommer til Norge fra alle andre steder som setter norske mennesker bakerst i køen. ¨Å da snakker jeg om idiotene som faktisk ikke trenger hjelpen da.
lykke til med livet ! håper det ordner seg for deg etterhvert, det kommer nok : )

smokebleu sa...

Hei Theres! slike fine ord hjelper:)))

Hei Vikkan! tusen takk for kjempe fin kommentar. jeg ble helt glad når jeg leste. bildene jeg bruker er bilder jeg har funnet på nettet. Bruker ofte ffffound.com og flickr.com. Jeg prøver å linke til bildene når jeg kan, men ofte har de ligget så lenge på macen min jeg husker ikke hvor jeg fant de. Tusen takk for varme nydelige ord. Kanskje våre veier krysses en dag og vi ender opp på kafe og prater og drikker cappucino og ler:)) Ønsker deg bare godt Vikkan! Klem

smokebleu sa...

Kjære Chanette!
så leit du sliter med noe av det samme. håper du får hjelp eller har noen å støtte deg til?? Jeg elsker foto! Jeg har selv et nikon d 60 men bildene jeg bruker her på bloggen er hovedsakelig kopiert fra nettet. jeg prøver å linke når jeg har kilden. hyggelig du titter innom.

klem til deg.

Kjære Maren Joanna.
du har så rett:))

Kjære we love animals, vennen min. det skal vi! glad i deg også!

Kjære Toyni!
tusen takk for kommentar! slik varmer! Jeg er like frustrert som deg. Det er så godt å høre at andre blir irritert også! Takk for at du har tro på at jg blir frisk tilslutt. Klem til deg!