torsdag 29. april 2010

Et sted i hodet mitt, er det klarhet om at 'det var bare et mareritt'.  Marerittene mine er så grusomme at de kan ikke være virkelige, et sted i drømme forstår jeg det, jeg farer inn og ut av verdener, "fantasti" verdener der jeg opplever grusomme hendelser. 

Når jeg våkner, er jeg tappet for krefter. Kroppen min er utslitt etter natten. Selv om det er mareritt så opplever kroppen og deler av hodet mitt alt som at det var virkelighet. Jeg går rundt og føler at jeg har ikke sovet et øyeblikk. Jeg har bare slitt meg ut "et annet sted". 

Jeg fungerer ikke uten søvn og jeg klarer ikke å sove normalt! 

Hvor lenge skal jeg orke dette? JEG FÅR IKKE HJELP! Ingen ting fungerer! Ikke engang de sterkeste sovetabletter fjerner marerittene mine. De gir meg bare en solid hangover dagen etter. Jeg har prøvd alt! 

Så natt etter natt tortureres jeg.

Jeg husker ikke en eneste natt jeg har sovet godt. Jeg har hatt mareritt siden jeg var bitte liten, men når jeg var yngre hadde jeg mer krefter i løpet av dagen selv om jeg var utslitt etter mareritt. 

Jeg lurer på om det finnes andre der ute som har det likt meg. Som ikke sover godt en eneste natt. Som er så sliten i løpet av dagen på grunn av nettene at livet deres blir ødelagt.  

Jeg sitter her i fengselet mitt dag ut og dag inn og ønsker å være frisk/ å kunne gjøre ting. Men det er umulig. Jeg har ingen krefter/ bare smerter. 

Ingen kommentarer: