torsdag 1. april 2010

smerteanfall / hysterisk

Å ha så mye smerte i kroppen som jeg har nå i dette sekund... Kjære, hva som helst, tårene renner nedover ansiktet mitt og halsen min.. jeg vil så gjerne slippe. Jeg orker ikke flere vonde ord!!!

Jeg elsker påsken! Jeg vil så gjerne kose meg! Men i stedet sitter jeg å hylgråter. Gråte gråte gråte, ville dø ville dø ville dø = mitt liv. Hvordan skal jeg holde ut dette her. Jeg er så sint om dagen! At det å holde seg i livet skulle være så forbanna vanskelig! Jeg prøver å tenke... hvorfor prøver jeg meg på et normalt liv... hva er det jeg prøver på????? 

Jeg skal vaske badet. For det er skittent. Alt i denne leiligheten er IKKE FERDIG! Og jeg har bodd her lenge nå!!! Jeg får aldri gjort noe FERDIG! Så jeg sitter å irriterer meg over alt som er halvgjort! FAEN TA !!! HELVETE JEG IKKE ER FRISK OG KAN LEVE SOM ANDRE!!!!! Og når "andre" sitter å sutrer over FILLE PROBLEMENE SINE, da kjenner jeg at jeg blir virkelig provosert. Jeg kunne aldri blitt en psykolog. Uff. Dessverre. Jeg har blitt svart og hvit som kjæresten min sier. Hvis en venninne sutrer over noe jeg synes hun burde holde kjeft over så sliter jeg. Jeg kan kjenne hele ansiktet mitt blir stramt å varmt og merkelig. En stemme i meg vil vese stygt; stakkars stakkars deg som ikke klarer å velge om du ser pen ut i en rosa topp eller sort topp og tror livet ditt går under! Jeg sier ingen ting. Og stillheten min sier alt. Eller så biter jeg alt i meg og sier, det er klart den sorte er finest. Jeg kan lure på slik selv, men det er ikke et "verden går under" tema.

*Jeg vil ha et skinnende rent hjem ALLTID !
*Jeg vil ha venninner jeg KLARER å treffe / reise med/ som ikke tapper meg for krefter og får meg til å
 føle meg dårlig/ gir meg dårlig samvittighet.
* Jeg vil ikke krangle med kjæresten!!! Jeg vil at han skal forstå og være elskelig og ikke hard og varm omhverandre!!
* Jeg vil studere!
* Jeg vil jobbe!
* Jeg vil ha en fremtid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Jeg vil bli frisk!

Virkeligheten: Jeg bruker kreftene mine på; vaske, trene, legebesøk. OG dessverre stjeler sinne mitt krefter også om dagen, eller gir det meg krefter? Både og! I dag tømmer sinne og smerte meg for krefter!Og jeg kjemper for å ikke sette i gang selvmordsplaner. Hold deg i livet din svake faen sier jeg til meg selv. Men jeg føler hjertet mitt gir opp snart. Kanskje jeg klarer å holde meg i livet men jeg tror hjertet mitt snart stopper å slå. Kan man ikke dø av sorg? Jeg mener jeg har lest det et sted. Jeg vet ikke mer.

Jeg vil ikke ha det vondt mer. Jeg klarer ikke å ha det så vondt stort sett lenger. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ringe kjæresten min å si alt til han, dele alt med noen, dele redslene mine. Med han vil jeg dele. Han sier jeg kan dele det.  men jeg kan ikke det.  vi er så sinnsykt uenige når det kommer til... alt! så hva skal jeg gjøre?

Jeg får gå å  vaske badet. Jeg håper tårene slutter å renne. De må vel slutte. En gang.

oppdatering: å vaske badet var bare å gi opp:( ingen krefter, bare tårer.  

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tenker masse på deg, og ønsker deg en riktig fin påske med dager som er MYE bedre enn denne! Prøv å slapp av og kos deg :)

smokebleu sa...

hei confused! tusen takk! Jeg hadde også noen fine dager i påsken:) tenke seg til:)) har du sluttet å blogge? jeg finner ikke bloggen din lenger. vårklem fra meg.

hei midnight! takk vennen for kommentar! jeg holder ut, enda i hvert fall:) vårklem