fredag 16. april 2010

jeg får ikke sove ( innlegg nr. XXX om søvnproblemene mine)

klokken er 03.10.  øynene mine svir. jeg er trøtt. allikevel får jeg IKKE sove. 
jeg er tørst. jeg har vondt i nakken. 

vinduet på soverommet står på gløtt, (det skal jo hjelpe med avkjølt soverom. jeg vurderer sterkt å sette vinduet opp på vidt gap. ikke fordi jeg er varm, men fordi jeg har følelsen av å bli kvalt (takket være angsten).  nå har jeg stått opp for å hente meg vannglass nummer ???  

tørsten slukkes ikke. jeg kan drikke og drikke og drikke og da må jeg klart tisse og tisse og tisse
derfor, må jeg stå opp å gå på badet hele tiden! 

jeg har hodepine! fordi jeg er trøtt. og IKKE får sove. 

stillheten rundt meg holder pusten.  den hvisker om meg, "flipper hun (som  altså er meg) ut i natt mon tro? eller holder hun ut videre inn i de evigløse søvnløse håpløse nettene?

fortsettelse følger...



Ingen kommentarer: