fredag 18. juni 2010

3 kommentarer:

Vikkan sa...

Hei Smoke bleu!

Ja, jeg husker veldig godt jeg skrev til deg første gang for snart to år siden. Du var den første jeg fikk god kontakt med igjennom bloggen!

Det er rart hvordan man blir glad i blogg vennene sine som man aldri har møtt og mest sannsynlig går rett forbi på gaten! Skikkelig rart!

Jeg har i allefall bestemt meg for å fortsette å skrive på bloggen min, jeg klarer ikke å legge den ifra meg, huffda, jeg er visst avhengig!

Klem, Vikkan.

mysterie ;) sa...

den nye bloggen min heter www.siljesmilet.blogg.no, så utrolig koselig at du ville lese mere :) Jeg er desverre dårlig på og oppdatere, men gjør det når jeg får "ånden" over meg, hehe ;)

smokebleu sa...

kjære vikkan! jeg titter innom deg hele tiden på bloggen din, tenker på deg og håper livet vil bli bedre for oss begge etterhvert! god klem!

kjære mysterie da har jeg adr. :) ønsker deg en good sommer:)