mandag 14. juni 2010

Kryptisk dritt!


Etter å ha skrevet et innlegg i hvert fall 40 minutter. Og lagret det underveis. Trykker jeg på forhåndsvisning før jeg skal publisere det. Innlegget ser helt fucka ut med masse rare tegn og jeg går tilbake til orginalen som plutselig også er blitt kryptert! Med måpende munn så ser jeg på tegnene. Jeg blunker uforstående og så plinger den automatiske lagre saken inn og lagrer innlegget som kryptisk faenskap! Jeg klapper igjen munnen og trykker febrilsk på back back back, men innlegget er borte. Jeg fumer i hodet. Mine innerste følelser ble rett og slett forvandlet til kryptisk dritt. Det eneste som var litt (morsomt?), er at innlegget jeg skrev med lidenskap, handlet om mine forsøk på å forklare vanskelige følelser som ikke vil la seg forklare. 

Fra nå av skal jeg alltid kopiere orginalen før jeg trykker på forhåndsvisning. For hvem vet hva budkapet blir når man sender det ut i verden? Ikke slik jeg prøvde å forklare det i hvert fall. 

Ingen kommentarer: