tirsdag 15. juni 2010

Definitions of looney :crazy: someone deranged and possibly dangerous

Jeg skrev tidligere at jeg prøvde å presse inn litt andre ting i kalenderen min. Annet enn 'å se kjæresten tider', trene og legetimer. Usikkerheten min spiser meg opp etter jeg har vært ute og gjort noe "annet". Jeg banker meg selv opp i etterkant med selvhat og stygge ord. Jeg innbiller meg at alle synes et eller annet vondt om meg.  Ikke hør på alle de negative tankene dine! sier jeg til meg selv. Men jeg lytter til alle tanker. Kroppen min er lammet av redsel. 

Selvmordstankene florerer fritt rundt meg. Jeg klarer ikke å holde de borte. Selv om jeg prøver  alt jeg kan (!) for å holde de borte. Jeg har ikke kontroll. Jeg har to krefter som stadig kjemper inne i meg; (1)jeg vil dø, (2) men samtidig vil jeg leve! 


Alle de stygge tankene som snakker nedsettende om meg sliter enormt på kropp & sjel;

Ingen er glad i deg, selv ikke kjæresten din eller venninner, eller familie. Du er helt alene. Du er patetisk! Kompiser av kjæresten din prøver å få han til å innse at han bør finne seg noe bedre. De har snart klart å overtale han. Kompisene hans hater deg. Hater deg! De synes du er dritt. Venninnene dine er bare falske. Hold deg unna de. Hold deg unna alle sammen. Tilslutt skader de deg, som alle har skadet deg før. 

GÅ BORT!!! SLUTTTTTT!!!! vil jeg skrike til psyko tankene som river meg i filler . Og som river livet mitt i filler.  Hva i helvete er det som er galt med meg? Jeg har ikke kontroll!!!!! 

Uff, snakk om å føle seg helt 'looney'.

Ingen kommentarer: